Lájkold a témát a facebookon is

HTML

Doctorhousewife

Folytatás a Mama Loves You blogon!!

Kövess a Facebookon!

Ki kíváncsi?

free counters

Friss topikok

Címkék

33 (1) a (1) advent (4) adventi koszorú (1) adventi naptár (1) ajándék (2) altatás (1) alternatív gyógyászat (1) amarant (1) ananász (1) angyal (1) anya (3) anyaság (1) anyatej (2) áramlás (1) arany (1) árvíz (1) aszalt szilva (1) autizmus (1) b17 (1) baba (1) babacipő (1) babahordozás (5) banán (1) banános (2) bene (2) Bene (1) benedek (2) biológus (1) bizarr (2) bölcső (1) boldog új évet (1) bomba (1) bonbon (1) bonifác (2) Bonifác (1) boros dugó (1) ború űző (1) bubu (1) bundáskenyér (1) burgonya (1) cba (2) cékla (2) cékla csók (1) cianid (1) cici (1) cipő (2) cipó (1) cipócska (1) cirkusz (1) cocomas (1) család (2) csecsemő (1) csecsemősírás (1) csemege (1) csemege kukorica (1) csíkszentmihályi (1) csípőfejlődés (1) csípőficam (1) csirkeszárny (1) csokikrém (1) csokitorta (1) csokoládé (1) csont (1) cukorka (1) Dani (1) darált hús (2) diós (1) dobostorta (1) egér (1) élesztő (1) ellenanyag (1) ellés (1) élmény (2) erdő (1) értelmi képességek (1) és (1) Esposito (1) fagyizó (1) fagyosszent (1) fakanál (1) falfestés (1) fejtartó (1) feketeribizlis (1) fenyőerdő (1) fenyőfa (1) fenyőmag (1) fenyőpereszke (2) fenyőpereszkeragu (1) Fertő-tó (1) Fertőrákos (1) fest (1) festés (1) fló (1) flow (2) főemlős (1) föggőágy (1) fogtündér (1) fokhagyma (2) földönkívüli (1) főzőcske (1) fülmelegítő (1) futóbicikli (1) galagonya (1) galagonyalekvár (1) gluténmentes (3) gluténmentes zsemlemorzsa (1) gomba (2) gombapörkölt (1) gumicukor (1) gyerek (2) gyerekjármű (1) gyertya (1) gyertyakészítés (1) gyertyaöntés (1) gyertyatartó (1) gyömbér (1) három királyfi (1) hellókarácsony (5) hólyagos tészta (1) hordozás (2) hordozási tanácsadó (1) hordozókendő (3) hulladék (2) húsdaráló (1) ikea (1) Illmitz (1) jaj (1) játék (1) játszótér (2) kalács (1) káposzta (1) kapucni (1) karabiner (1) karácsony (2) karácsonyfadísz (1) karácsonyi balhé (1) karalábé (1) karobpor (1) kartondoboz (1) kendőbölcső (1) kendőkötés (1) kenyérsütés (1) kert (1) kezelése (1) kínai (1) kincsesládája (1) kocsicipő (1) kókusz (1) kókuszos szaloncukor (1) kolbász (2) kömény (1) köménymag (2) könyv (1) köröstarcsa (1) köszönet (1) közös (1) krumpli (2) krumplis (1) kutya (2) kutyák (1) kutyaszar (1) laetril (1) Lana (1) lana (1) Lana mei tai (1) lángos (1) lazac (1) lazacfilé (1) lilapereszke (1) lillamama (1) liszt (4) lóg a feje (1) lúdtalp (1) mák (1) mákos (1) mascarpone (1) mátészalka (1) meggybefőtt (1) meggyes (1) mei tai (1) mező (1) mihály (1) mikro (1) mikroszkóp (1) minuszos hír (1) Miro (1) mi leszek ha nagy leszek (1) muffin (1) nagycenk (1) napfény (1) narancssárga (2) nyelvhal (1) olívaolaj (1) olivaolaj (1) olvasztótégely (1) oriza (1) örömteli (1) ősz (1) ötödik (1) pacsi (1) palacsinta (1) papír (1) paprika (1) paradicsom (1) parázs (1) pediatrics (1) piac (1) piskóta (1) pongrác (1) pszichoboni (1) puhatalpú (2) rákellenes csodaszer (1) rendelés (1) rendes emberek (1) renovált (1) répa (2) rézusz majom (1) rizs (2) rizskása ananásszal (1) rizstej (1) RNS (1) róka (1) római (1) rozmaring (1) sapka (1) séta (1) shoeszoo (1) sió vita tigris (1) söröskupak (1) spanyol holland (1) sült (1) sültcsirke (1) sült csirke (1) sütőpor (1) sütőtökkrém leves (1) sütőtökös fasírt (1) sütőtökös kenyér (1) sütőtökös palacsinta (1) sütőtök pite (1) szaloncukor (1) Széchenyi (1) szekrényke (1) szelektív (1) szemét (2) szervác (1) szezámolaj (1) szikirózsa tanösvény (1) színes (1) szivleszter (1) szobacipő (1) szójaszósz (1) szójatej (1) szoptatás (3) szülés (1) születésnap (2) táplálék (1) tápszer (1) tárkony (1) tavasz (1) távcső (1) tej (2) tejfog (1) tejföl (2) tejmentes (3) tejszín (1) tengeri hal (1) testépítő (1) testvérek hordozása (1) testvérféltékenység (1) tészta (2) tojás (4) töltött káposzta (2) töltött karalábé (1) tükörtöjás (1) túró (1) túrórudi (1) tűzijáték (1) ujjszobor (1) újrahasznosítás (1) vác (1) vaj (2) vaniliáscukor (1) vaniliás cukor (1) vébédöntő (1) vendégség (1) veresegyház (1) vízfesték (1) who (1) wok (1) zokni (1) zöld (1) zsömbi (1) Címkefelhő

Kutyasztori 2- Csak erős idegzetűeknek

2011.04.18. 22:08 Lillamama

Pacsi kutya bőszen növesztette a pocakját, a meglepetés kiskutyák érkezését már nagyon vártuk, mivel az állatorvos azt mondta, ha már az emlők is dagadnak 1-2 nap és büszke többkutyás gazdik leszünk. Pacsi elkészítette a tökéletes fészket, ahol majd a kiskutyáit elhelyezi, szóval ő is érezte már, hogy itt az idő.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Minden nap eljött azért velünk futni a bicikli mellett, nem volt ez máshogy április harmadikán sem. Paja dolgozott, én meg felpakoltam a két gyereket a biciklire ,és irány a vadi új játszótér, pár száz méterre a házunktól. Természetesen pacsi is jött velünk. Mivel csak úgy befogadtuk nincs bezárva, nincs udvara, úgyhogy nem is tudtam volna otthon tartani. Pacsit kikötöttem a kis kerítéshez a játszi mellett, lefeküdt, pihent és mi meg szépen csúszda-hinta-homokozóztunk, mikor egy női hang elkezdett kiabálni:

-Kié ez a kutya itt?

-Szerényen feltettem a kezem és mondtam, hogy velünk van.

-Itt ellik.... - folytatta kiabálva a hölgy.

Picit leizzadtam, de igyekeztem kihozni a legtöbbet a helyzetből, felkaptam a gyerekeket és mondtam nekik, hogy Pacsika most szül, nézzük meg a kiskutyákat.

Persze beindultak a felháborodott anyukák:

-Nem tudtad, hogy vemhes?

-De igen tudtam.

-Akkor minek hoztad ide?

Nálam már beindult a problémamegoldó gépezet, úgyhogy a többi hasonló kérdésre már nem válaszoltam. Igazság szerint kicsit viccesnek találtam a helyzetet és örültem is, hogy érkeznek a kiskutyák. Megkértem a kutyás hölgyet, aki szólt, hogy legyen kedves vigyázzon Pacsira, amíg én hazaugrok a kocsiért. Amúgy nagyon rendes volt a férjével együtt, átérezték a helyzetet és még segítettek felrakni a biciklire a gyerekeket is. Szóval két gyerek a biciklin, én  remegő térdekkel hazatekertem, fiúkat átraktam a kocsiba, csomagtartóba a kutyadoboz és irány vissza a játszótérre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 (ez a kép tavaly nyáron készült, de így nyomulunk most is a bringával)

Addigra odaért egy szülésben jártas anyuka, aki felhívta rá a figyelmemet, hogy ez a kutya szül és biztos fájdalmai vannak, inkább békén kéne hagyni. Köszöntem a jó tanácsot... A pici kutyát beraktam a dobozba, Pacsi, mint a mágnes utánaugrott. A kutyás férfi segített berakni a kocsiba a dobozt és már mentünk is haza. Még mindig remegő térdekkel elcipeltem a dobozt Pacsistól a bejárati ajtóig és a gyerekekkel figyeltük mi történik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Másnap reggelre Pacsi hatkutyás anyuka lett :)

komment

Címkék: kutya bizarr élmény játszótér anyaság ellés pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://lillaesafiuk.blog.hu/api/trackback/id/tr522838197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása