Lájkold a témát a facebookon is

HTML

Doctorhousewife

Folytatás a Mama Loves You blogon!!

Kövess a Facebookon!

Ki kíváncsi?

free counters

Friss topikok

Címkék

33 (1) a (1) advent (4) adventi koszorú (1) adventi naptár (1) ajándék (2) altatás (1) alternatív gyógyászat (1) amarant (1) ananász (1) angyal (1) anya (3) anyaság (1) anyatej (2) áramlás (1) arany (1) árvíz (1) aszalt szilva (1) autizmus (1) b17 (1) baba (1) babacipő (1) babahordozás (5) banán (1) banános (2) bene (2) Bene (1) benedek (2) biológus (1) bizarr (2) bölcső (1) boldog új évet (1) bomba (1) bonbon (1) Bonifác (1) bonifác (2) boros dugó (1) ború űző (1) bubu (1) bundáskenyér (1) burgonya (1) cba (2) cékla (2) cékla csók (1) cianid (1) cici (1) cipő (2) cipó (1) cipócska (1) cirkusz (1) cocomas (1) család (2) csecsemő (1) csecsemősírás (1) csemege (1) csemege kukorica (1) csíkszentmihályi (1) csípőfejlődés (1) csípőficam (1) csirkeszárny (1) csokikrém (1) csokitorta (1) csokoládé (1) csont (1) cukorka (1) Dani (1) darált hús (2) diós (1) dobostorta (1) egér (1) élesztő (1) ellenanyag (1) ellés (1) élmény (2) erdő (1) értelmi képességek (1) és (1) Esposito (1) fagyizó (1) fagyosszent (1) fakanál (1) falfestés (1) fejtartó (1) feketeribizlis (1) fenyőerdő (1) fenyőfa (1) fenyőmag (1) fenyőpereszke (2) fenyőpereszkeragu (1) Fertő-tó (1) Fertőrákos (1) fest (1) festés (1) fló (1) flow (2) főemlős (1) föggőágy (1) fogtündér (1) fokhagyma (2) földönkívüli (1) főzőcske (1) fülmelegítő (1) futóbicikli (1) galagonya (1) galagonyalekvár (1) gluténmentes (3) gluténmentes zsemlemorzsa (1) gomba (2) gombapörkölt (1) gumicukor (1) gyerek (2) gyerekjármű (1) gyertya (1) gyertyakészítés (1) gyertyaöntés (1) gyertyatartó (1) gyömbér (1) három királyfi (1) hellókarácsony (5) hólyagos tészta (1) hordozás (2) hordozási tanácsadó (1) hordozókendő (3) hulladék (2) húsdaráló (1) ikea (1) Illmitz (1) jaj (1) játék (1) játszótér (2) kalács (1) káposzta (1) kapucni (1) karabiner (1) karácsony (2) karácsonyfadísz (1) karácsonyi balhé (1) karalábé (1) karobpor (1) kartondoboz (1) kendőbölcső (1) kendőkötés (1) kenyérsütés (1) kert (1) kezelése (1) kínai (1) kincsesládája (1) kocsicipő (1) kókusz (1) kókuszos szaloncukor (1) kolbász (2) kömény (1) köménymag (2) könyv (1) köröstarcsa (1) köszönet (1) közös (1) krumpli (2) krumplis (1) kutya (2) kutyák (1) kutyaszar (1) laetril (1) lana (1) Lana (1) Lana mei tai (1) lángos (1) lazac (1) lazacfilé (1) lilapereszke (1) lillamama (1) liszt (4) lóg a feje (1) lúdtalp (1) mák (1) mákos (1) mascarpone (1) mátészalka (1) meggybefőtt (1) meggyes (1) mei tai (1) mező (1) mihály (1) mikro (1) mikroszkóp (1) minuszos hír (1) Miro (1) mi leszek ha nagy leszek (1) muffin (1) nagycenk (1) napfény (1) narancssárga (2) nyelvhal (1) olívaolaj (1) olivaolaj (1) olvasztótégely (1) oriza (1) örömteli (1) ősz (1) ötödik (1) pacsi (1) palacsinta (1) papír (1) paprika (1) paradicsom (1) parázs (1) pediatrics (1) piac (1) piskóta (1) pongrác (1) pszichoboni (1) puhatalpú (2) rákellenes csodaszer (1) rendelés (1) rendes emberek (1) renovált (1) répa (2) rézusz majom (1) rizs (2) rizskása ananásszal (1) rizstej (1) RNS (1) róka (1) római (1) rozmaring (1) sapka (1) séta (1) shoeszoo (1) sió vita tigris (1) söröskupak (1) spanyol holland (1) sült (1) sültcsirke (1) sült csirke (1) sütőpor (1) sütőtökkrém leves (1) sütőtökös fasírt (1) sütőtökös kenyér (1) sütőtökös palacsinta (1) sütőtök pite (1) szaloncukor (1) Széchenyi (1) szekrényke (1) szelektív (1) szemét (2) szervác (1) szezámolaj (1) szikirózsa tanösvény (1) színes (1) szivleszter (1) szobacipő (1) szójaszósz (1) szójatej (1) szoptatás (3) szülés (1) születésnap (2) táplálék (1) tápszer (1) tárkony (1) tavasz (1) távcső (1) tej (2) tejfog (1) tejföl (2) tejmentes (3) tejszín (1) tengeri hal (1) testépítő (1) testvérek hordozása (1) testvérféltékenység (1) tészta (2) tojás (4) töltött káposzta (2) töltött karalábé (1) tükörtöjás (1) túró (1) túrórudi (1) tűzijáték (1) ujjszobor (1) újrahasznosítás (1) vác (1) vaj (2) vaniliáscukor (1) vaniliás cukor (1) vébédöntő (1) vendégség (1) veresegyház (1) vízfesték (1) who (1) wok (1) zokni (1) zöld (1) zsömbi (1) Címkefelhő

Veresegyház a töltött káposzta készítés olvasztótégelye

2013.01.18. 13:12 Lillamama

Megdöntöttem a töltött káposzta készítés Guinness rekordját. Tekintve, hogy a gyerekek úgysem eszik a káposztát viszont odavannak a töltelékért úgy döntöttem nem is töltöm bele a gombócokat. Így negyed óra alatt elkészült az ebéd + főzés.

Én most békési káposztát készítettem, ahol savanyú káposztával és gyakorlatilag rizses kolbászhússal készítik ezt a remek ételt. Elbeszélgettem a veresi zöldségessel, ahol a káposztát vettem (helyben készült, nagyon finom, nincs benne tartósítószer csak só), és ebből nekem az derült ki, hogy ezen a vidéken csapnak össze a hullámok töltött káposzta ügyben. A zöldséges szerint ki így, ki úgy csinálja ezen a vidéken. Van aki édes káposztába tölti és savanyú aprólékot rak alá, mások édes káposztával paradicsommal (ahogy anyósom is csinálja Mátészalkán) mások savanyúba töltik és azt is raknak alá (mint anyukám Köröstarcsán). Szóval megállapítottam, hogy Veresegyház a töltött káposzta készítés olvasztótégelye.

Én is csak ilyen "gyüttment" vagyok, így hol így, hol úgy esszük, egyszer még görögöt is csináltam citrommal és tojással. Az sem volt rossz, de most így készítettem:

Csak apróra vágott savanyú káposztát vettem. 1 kg darált húst, köménymaggal, sóval, paprikával, kevés fokhagymával és 200 gramm rizzsel jól eldolgoztam és gombócokat készítettem, ezeket ágyaztam be a lábos alján szépen kiterített előzetesen kicsit összevágott savanyú káposztára, a tetejét is megszórtam káposztával, felöntöttem vízzel, rátettem egy kis szál kolbászt, amit a hétvégén töltöttünk és már fő is.

Ily módon 15 perc volt az előkészítés és pontosan olyan lesz, mintha még fél órát eltöltöttem volna a töltögetéssel :)

Ti hogy szeretitek, készítitek?

P1300133.JPGP1300134.JPG

komment

Címkék: paprika káposzta rizs mátészalka kolbász köménymag veresegyház töltött káposzta darált hús köröstarcsa olvasztótégely

A bejegyzés trackback címe:

https://lillaesafiuk.blog.hu/api/trackback/id/tr365025308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása